Monday, February 23, 2009

masih lagi sabar...

Di kesempatan ni nak cakap ckit la pasal mereka yang hanya mempunyai perasaan pentingkan diri sendiri. Bukan apa…kita semua ni ada bahagian masing-masing, tapi janganlah nak kenakan orang lain plak. Kesian la kat mereka gak…

Em…nak dijadikan cerita..aku balik kg minggu ni..ish3..lain kerja aku nak bt mase balik,lain plak yg aku dapat. Em panas hati gak bile dgr citer ni..tp aku sabar ckit..coz aku kan penyabar..hahahha..

Ceritanya mcm ni…mak aku kena tpu oleh mereka yang tak bertanggungjawab. Senang2 jer orang tu ambik duit mak aku…walaupun pada mereka duit tu tak la byak tp pada kami sekeluarga…banyak 2…

Kami pun tau korang pun susah..tapi jgnla nak ambik duit kami gak…ingt kami ni cop duit ker?

Mak aku pasal tak de duit la terpaksa jual harta yang ade..tetibe korang plak ambik duit mak aku bayar bil-bil korang yang tertunggak…huh!

Em…bab duit ni adik beradik pun bleh bergaduh..so, ape2 hal…kita sabar3..tapi ingat! Sabar kami ada hadnya..tunggu dan lihat..

Tak gune gak aku tulis kat cni..korang bukan bace pun..tp tak perla..aku nak luahkan gak perasaan hati ni…huhu..cian mak aku.tapi tak per la mak..bukan rezeki kita. Tapi ape yg penting, kita sabar je la tempuhi dugaan ini yer..insyaAllah….cahaya yang bersinar pasti datang bila mendung sudah berlalu…

No comments: