Wednesday, September 30, 2009

menerima kenyataan

dengan terpaksa aku perlu menerima kenyataan bahawa batu putih (bukan pulau batu putih) tiada lagi dalam genggamanku..tepat jam 11.15 pagi 30 september 2009, batu putih hilang...
aku takut nak bgtau..tapi terpaksa juga bgtau..
bukan ape batu putih tu bawa makna yang tersirat dan tersurat untuk diri aku...ganas betul ke aku sampai batu tu boleh hilang dari pandangan..kalau la org lain tau yang aku dah hilangkan batu tu...masak la aku..terpaksa berhadapan sambil mendengar leteran dan juga hingar-bingar suara2 terpendam mereka...kwa3...
aku dah jangka dah..tempat batu putih tu menetap macam tak sesuai jer..bahaya je kedudukan dia..last2 hari ni gak terjadi...baru je selepas sepuluh hari batu putih tu berada dalam gengaman aku....dah hilang...
gelabah jangan nak ckp la....gelabah..tapi gelak...hahaha
pas tu tepon bgtau yang batu putih dah hilang..ape lagi..air mata jatuh...bukan ape..takut kna marah...huhu..tapi alhamdulillah...tak de kna marah..hehe...
tapi sayang...aku tak dapat jumper batu putih dah...lepas ni kna cri kedudukan yang strategik untuk letak barang yang berharga...ish..cuai ke aku ni?
mest korang tak faham ape yang aku tulis...ada aku kisah???kah3...biarla korang tak faham..janji aku faham..huhu...
selamat tinggal batu putih..semoga kau bersemadi dengan aman dimana saja ko berada yer...;-)
senyum2 waahid...jgn sedih..dunia je tu..wahan bah...kate senior aku...
wokeh...salam

4 comments:

Ana FyruZ said...

Org faham.. faham sangat2.. sangat2 faham..

farhana said...

ooo org pun faham.. faham.. faham..

penguin kutub said...
This comment has been removed by the author.
penguin kutub said...

ape yg faham ni..ish3...cemerlang betul pelajar2 usm ni ..cepat faham..huhu..nant kami belanja nasi yer..keh3