Tuesday, November 25, 2008

Hari Yang Memenatkan (‘-’)


Hari ni 21/11/2008..tamatnyer peperiksaan aku tepat jam 6 petang…

Aku dan sahabat-sahabat yang lain dah plan nak g jalan-jalan..dan ---- ------- tapi tak kesampaian..ada kekangan atau lebih juga dikenali sebagai ujian dari Allah S.W.T

Mood aku tetibe berubah je dari saat itu...jadi pendiam..em...moody la 2..entah la tapi rase macam tak seronok je mlm ni..

Biarla rakan-rakanku bergembira..aku nak jadi gembira gak masa tangkap gambar 2..tapi akhirnya aku x blh...ish3..sori yer kengkawan..korang memang dah kenal aku mcm ne kan...

Moga malam ni korang semua bergembira dan mampu menghilangkan tekanan selepas membasuh hati, memerah otak, dan menyidai ilmu di setiap baris-baris kertas jawapan di ruang legar yang penuh kekusyukan hingga hampir terlupa..ALAMAK!! masa dah nak tamat...huhu

Di harapkan keputusan yang bakal diterima nanti akan meredakan segala perasaan cemas yang menyelubungi diri. Walaupun selama sebulan bercuti, fikiran akan tetiba melayang ke kampus dalam taman- USM -dan sambil tu menghitung tarikh result exam keluar..

Jangan panik...jangan takut..jangan resah gelisah..kerana itulah ramuan resepi yang telah kita siapkan sebelum memasuki dewan peperiksaan, itulah masakan yang telah kita goreng dalam kertas peperiksaan dan itulah juga hasil masakan kita yang sangat enak dimakan begitu saja...ish3 ape plak yang aku merepek ni...huhu..

Tak kisahlah janji aku dapat meluahkan segala yang terbuku dalam hati ini...chow..

No comments: