Friday, October 9, 2009

mai jawAb TekaTEki

salam..kepada kengkawan yang terbaca or terlintas kat blog aku ni,...just nak pecahkan otak kita yang dah lame beku ni...huhu

mai la berkongsi jawapan kat cni....jawab teka-teki yang diberi...huhu...

  1. seekor buaya dalam sungai nak makan seekor lembu..tapi bila dia nak gigit kaki lembu tu..dia tak nampak dia punya kaki..kat mane kaki lembu tu ek????
  2. shah rukh khan jalan-jalan kat tepi pantai...bila dia toleh ke belakang..dia tak nampak pun bekas tapak kaki dia...ke mana ye tapak kaki dia??

2 comments:

:: c.i.n.O.n.e.t :: said...

jwpn 1: lembu 2 CACAT!!!!hahahaha :)

jwpn 2: shah rukh khan 2 jalan2 kt tpi pntai 2 dgn cre mngund0..so bile toleh blkg idok le dier nmpk tapak kaki dier 2...btl ka??huhuhu

penguin kutub said...

ape plak lembu ccat..huhu...lembu tu berenang kuak lentang la..tu sebab tak de kaki dlm air..huhu

yup..betul..shah rukh khan jalan mengundor..huhu...